Hull 6

PAR 5
Gult: 466
Rødt: 426
Banens signaturhull. Flott og langt par 5 hull der man kan være svært fornøyd med å spille på de slag man har gitt. Utslag har OB på høyre side. Det er bedre plass på venstre side, men også der OB. Hullet svinger høyre og er delt halvveis av 3 vannhinder. Skal man over disse 3 på 2. slaget kreves en drive på 250 meter og ett 2 slag på minst 180 meter. Dette innebærer at de aller fleste legger seg opp kort av vann på 2 slaget. Da har man ett innspill på ca 150 meter til en liten og flat green. Ingen bunkere. OB i bakkant av green. Høy hcp. spiller gjør lurt i å bruke 3 slag fram til vannet, og så 2 slag til green derfra. Da har man 2 putter til å klare sitt hcp.. Mange får "ødelagt" runden sin på dette hullet, og det skyldes ofte at man satser for mye på lange slag i stedet for å spille sikkert.